måndag 2 maj 2011

Dagens loot!

Det här skyndade jag till systemet och inhandlade idag:
LOOT!

Var ett ganska torrt släpp idag tyckte jag, ingen öl som jag riktigt gick i taket för. Köpte 3st First Frontier IPA när jag provade denna på Rotary Pub tyckte jag den var riktigt bra, lite dyr på systemet bara, 35kr. Fick bli 2st Grebbestad Lunator för att jag hört mycket bra om dem. Sedan blev det en Hantverksbryggeriet Bödeln, denna ska bli riktigt intressant då jag inte smakat något från Hantverksbryggeriet än. En Brouwerij De Ranke fick det bli med, inga förväntningar alls här den mest slank ner i korgen. Till sist så kunde jag inte hålla mig ifrån Grand Cru från Great Divide Brewing CO, tror inte riktigt detta är min ölstil men jag har gillat det jag smakat från detta bryggeriet hittills.

1 kommentar:

  1. Tror mycket på Bödeln... Om jag är rätt ute är detta första ölen från Hantverksbryggriet som släpps på Systembolaget!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...